Formularz

Link do zdjęcia:
Imię:
Ksywa:
Nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Klan:
Zdolności:(nieograniczone maja tylko założyciele i ew. zastępcy)
Głos:( link do filmiku z YT)
Cechy charakteru : (minimum 4 zdania!!)
Cechy szczególne:( blizna pod okiem,pasemka na włosach...)
Stanowisko: (z zakładki Stanowiska)
Dziewczyna/Chłopak:
Zwierzak: (max 2 )
Główna broń: (to czym na co dzień walczysz)
Broń poboczna:( a co jak zgubisz/stracisz tę główna??)
Inne zdjęcia: (jak masz oczywiście. Twoje lub zwierzaków)
Login z gry :

1 komentarz:

  1. http://nakoksie.pl/wp-content/themes/liomagazine/scripts/timthumb.php?src=http://nakoksie.pl/wp-content/uploads/2013/10/gvbcgcfvh.jpg&w=468&h=290&zc=1
    imię Carly
    nazwisko Braun
    ksywa księżniczka
    wiek 17
    klan południowy
    zdolności
    Lewitacja – unoszenie się w powietrzu na pewną wysokość, bez możliwości przemieszczania się w jakimkolwiek kierunku. Wampir jest jednak zdolny do uniesienia swego przeciwnika na dowolną wysokość i utrzymanie go tam, aż do utraty sił. [3]

    Teleportacja – Znikanie i pojawianie się w pewnym, oddalonym od punktu początkowego, miejscu. Teleportacja może odbywać się tylko na krótkie odległości, lub na tereny, które są nam znane. Nie można teleportować się na teren nieznany, gdyż nigdy nie wiadomo gdzie się tak naprawdę wyląduję. [2]

    Psychokineza – Poruszanie przedmiotami za pomocą siły umysłu. Wielkość i ciężar przedmiotu nie mogą być jednak większe, ani cięższe od wampira. Umożliwia mu to dłuższe używanie zdolność i wolniejsze męczenie się. Poruszać można jedynie przedmiotami nieożywionymi, oraz małymi zwierzątkami. [2]

    Hipnoza – Czyli tak zwane; narzucanie komuś swej woli. Może się to odbywać za pomocą kontaktu umysłowego, lub po prostu poprzez kontakt wzrokowy. Nie można jednak zmusić ofiary do popełnienia zbrodni, samobójstwa lub też trwałego okaleczenia się. Wszystkie inne, narzucone przez wampira polecenia, są dla ofiary do wykonania. [4]

    Polimorfizm – Przemiana w jedno, wybrane przez siebie zwierzę. Wielkość, wagę i siłę posiada taką jak normalny przedstawiciel swego gatunku, a nie tak jak u wilkołaków – większą. Jest to zdolność przekazywana raczej w obrębie rodziny wampira, niźli w jakiś inny sposób. [6]

    Niewidzialność – Wtapianie się w otoczenie i stawanie się kompletnie niedostrzegalnym dla żadnej istoty. Wampir jest w takich chwilach również niewyczuwalny, bo jego zapach jakby znika. Jest to jednak zdolność męcząca, więc jej długość zależy od tego jak silny jest wampir. [2]

    Czytanie w myślach – Czytanie, modyfikowanie, przyglądanie – czyli konkretniej wszystko, co tylko chce się z nimi zrobić. Wampir potrafi również zamknąć swój umysł, czy też wyrzucić kogoś nieporuszonego ze swych myśli. Im jest silniejszy, tym więcej myśli naraz może przeczesywać. [4]

    Przewidywanie Przyszłości – Subiektywnej, takiej, która zmienia się wraz z planami osoby, którą śledzimy. Wizję są zazwyczaj niejasne, często chaotyczne, a co najważniejsze – niezmiernie męczące. Żeby dokładnie przewidzieć intencje swej ofiary, należy mieć kilka wizji, a nie zaledwie jedną. [2]

    Manipulacja Ludzkimi Uczuciami – Są to zazwyczaj uczucia, których istota śmiertelna najbardziej w sobie nie lubi. Lęk, agresywność czy choćby gniew. Wampir potrafi 'uchwycić' się tego uczucia i sprawnie nim manipulować, by jego ofiara robił rzeczy, których się lęka, lub, których nigdy świadomie by nie zrobiła. [3]

    Zadawanie Bólu przez umysł - Wampir skupia się na jednej osobie, przy pomocy swojego umysły wywołuje i swojej ofiary ogromny ból nie do powstrzymania. [3]
    głoś dośle
    cechy charakteru chamska tajemnicza wrażliwa czasami miła
    cechy szczególne tatuaż na nadgarstku
    stanowisko zabójca
    płeć dziewczyna
    zwierzak pies
    główna bron-miecz
    poboczna broń -sztylet
    login z gry-księżniczka

    OdpowiedzUsuń